Nákupní košík

Podmínky vrácení zboží




Vrácení zboží
Naše politika ohledně vrácení zboží trvá 14 dní. Pokud uplynulo 14 dní od Vašeho nákupu, tehdy Vám bohužel nemůžeme nabídnout vrácení peněz nebo výměnu zboží.

Abyste mohli zboží vrátit, ten musí být nepoužité a ve stejném stavu, v jakém jste ho dostali. Musí být rovněž zabalen v původním obalu.

Některé typy zboží nemohou být vráceny. Nelze vrátit zboží podléhající zkáze, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy. Také nepřijímáme zpět výrobky, které jsou intimního charakteru nebo hygienické potřeby, nebezpečné látky, nebo hořlavé kapaliny a plyny.

Další nevratné zboží:
Dárkové poukázky
Stahovatelné softwarové produkty
Některé položky zdravotní a osobní péče

Pokud chcete zboží vrátit, požadujeme potvrzení nebo doklad o koupi. Prosím, neposílejte zakoupené zboží zpět výrobci.

Existují situace, při kterých se poskytuje jen částečná refundace (pokud existuje)
Jakákoliv položka, která není v původním stavu, je poškozená nebo má chybějící části bez našeho zavinění
Jakákoliv položka, která byla vrácena po uplynutí 14 dnů po převzetí zboží

Refundace (pokud existují)
Jakmile bude Váš vrácené zboží přijat a zkontrolován, zašleme Vám email s upozorněním, že jsme Vaši vrácenou položku dostali. Budeme Vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vrácení peněz.
Pokud to bude schváleno, pak bude Vaše refundace zpracována a automaticky připsána na Vaši kreditní kartu nebo na původní způsob platby do určitého počtu dní.

Pozdní nebo chybějící refundace (pokud existují)
Pokud jste ještě nedostali peníze zpět, nejprve si znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.
Pak se obraťte na vydavatele kreditní karty, může to trvat totiž nějakou dobu, než bude vaše refundace oficiálně připsána. Pak kontaktujte svou banku. Obyčejně existuje určitá zúčtovací doba před připsáním prostředků váš účet.
Pokud jste učinili všechny tyto kroky a prostředky stále nemáte na svém účtu, kontaktujte nás na contact@activedesk.eu.

Zboží z výprodeje (pokud existují)
Jedině zboží s běžnou cenou může být vrácen, položky z výprodeje bohužel nemohou být refundovány.

Výměna zboží (pokud existují)
Zboží vyměňujeme pouze pokud je vadný nebo poškozený. Pokud ho potřebujete vyměnit za zboží stejného druhu, pošlete nám email na contact@activedesk.eu a pošleme Vám adresu, na kterou je třeba zaslat zboží.

Dárky
Pokud bylo zboží při nákupu označen jako dárek a byl odeslán přímo k Vám, dostanete s ním i dárkový kredit v jeho hodnotě při případném vrácení. Jakmile dostaneme vrácenou položku, zašleme Vám dárkový certifikát.

V případě, že zboží nebylo při nákupu označený jako dárek nebo dárce toho daru si ji nechal odeslat na svou adresu, aby Vám ho odevzdal později, zašleme refundaci dárci a on následně zjistí o vráceném zboží.

Zásilka
Při vrácení zboží je třeba ho napsat na contact@activedesk.eu a poskytneme Vám adresu na vrácení.

Vy jste zodpovědní za zaplacení všech nákladů a dopravy spojenou s vrácením Vašeho zboží. Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud dostanete refundaci, náklady spojené se zpětným zasláním budou odečteny z částky Vaší refundace.

V závislosti od místa, ve kterém žijete, se může lišit čas, dokud dostanete svůj vyměněné zboží zpět.

Pokud posíláte položku nad 2000 Kč, měli byste zvážit využití přepravní služby so sledováním zásilky nebo nákup přepravního pojištění. Nemůžeme zaručit, že Vaši vrácenou položku dostaneme.