Nákupní košík

Stůjte si za svým zdravím

Buďte zdravější a produktivnější při práci s počítačem

Budete se více hýbat - byli jsme na to stvoření

Lidské tělo nebylo stvořeno na to, aby dlouhé hodiny sedělo. Stačí se podívat na našich předků a uvidíme, jaká fyzická byla jejich práce a život až do 20. století. Jsme stvořeni na pohyb, ale přitom trávíme až 80% našeho času sezením: prohlížením internetu, studováním, pracováním, sledováním, čtením, jedením, řízením ...

Nedávné studie dokazují, že 1- 2 hodiny denně v posilovně nejsou dostatečné k tomu, aby napravily škody způsobené sezením, ale znalosti o výhodách práce vestoje nejsou novinkou. Někteří z nejvýznamnějších myslitelů v historii - jako Leonardo Da Vinci, Thomas Jefferson, Ernest Hemingway, Winston Churchill a Michael Dell - to tak dělali století.

Hubněte během práce

Enzymová lipoproteinová lipáza, která je podstatná pro spalování tuku a cholesterolu v naší krvi, klesá až o 90%, když sedíme. V důsledku toho se nespálený tuk hromadí a cirkuluje v našem krevním oběhu blokující tepny a ukládajíc se jako tělesný tuk. Jediný způsob, jak se tomu vyhnout je postavit se a začít se hýbat.

Změna vaší pozice při práci zvýší vaši energii a posílí váš metabolismus. Během hodiny stání spálíte až o 50 kcal více než během hodiny sezení. 2-3 hodiny denního stání během jednoho roku se rovnají kaloriím, které byste spálili zaběhnutým 10 maratonů.

Zvýšíte aktivitu vašich svalů o 2,5 krát

Nejčastější pracovní pozice je sezení s ohnutým hřbetem. Svaly našeho zad při tom trpí, naše plíce nemají dostatek prostoru a naše mozky nezískávají potřebný kyslík. Prodloužené sezení má za následek zvýšený tlak na svaly a cévy v nohách. Když jsou nervy a cévy blokovány, náš krevní oběh se zpomaluje a my máme pocit těžkých a ztuhlých nohou.

Zvýšíte vaše soustředění a kreativitu

Co se děje s vaším mozkem, když sedíte? Většina z nás provádí psychicky náročné úkoly vsedě. Ironicky, sezení zpomaluje váš průtok krve a snižuje množství kyslíku, které dostane váš mozek. Oba jsou ale nezbytné pro aktivní myšlení a se sníženým průtokem krve a kyslíku trpí zejména naše koncentrace.

Řešením je ActiveDesk, elektricky ovládaný stůl s nastavitelnou výškou, který vás během práce udrží v pohybu. Stisknutím tlačítka můžete přepínat mezi sezením a stáním a zůstat tak aktivní během celého dne.

Snížíte riziko srdečních onemocnění

Lidé, kteří stráví většinu dne sezením, mají o 54% vyšší riziko smrti v důsledku selhání srdce. Biologové vám potvrdí, že lidská schopnost stát a chodit na dvou nohách se vyvíjela miliony let. Do dnešní podoby jsme se nevyvinuly proto, abychom seděli na židlích. Jen se podívejte na našich předků a na to, jaké aktivní byly jejich pracovní dny ... ale nebojte se, kvůli tomu nemusíte změnit vaši profesi nebo přestat používat technologii.
Vědci doporučují, abyste každou hodinu stáli alespoň 15 minut. S elektrickým nastavením výšky stolu práce na počítači nebyla nikdy zdravější. Nyní můžete střídavě sedět a stát po celý den.

Zvýšíte svou produktivitu

Odborníci doporučují strávit naše pracovní hodiny střídavým sezením a stáním. S ActiveDeskom můžete být aktivní i v období zvýšené pracovní zátěže, když je téměř nemožné opustit váš pracovní stůl. ActiveDesk vám snadno umožní, abyste si dali fyzické přestávky od sezení aniž byste se přestali věnovat vaší práci. Změna pozice také zlepšuje krevní oběh, cirkulaci kyslíku a produktivitu práce. Můžete tak učinit mnohem více a v kratším čase.

Zbavíte se bolestí zad
a napětí kratším sezením

Trpíte bolestmi zad? Nejste jediný. Většina z nás stráví 80% našeho času v sedavé pozici. Osoba pracující za počítačem stráví průměrně 50 000 hodin svého života sezením. Rada od lékařů zní, snižte dobu, kterou trávíte sezením.

Bez toho, abyste museli měnit kariéru, praktickým řešením je ActiveDesk. Pomůže vám vybudovat si zvyk střídavého sezení a stání během vaší práce. A když snížíte počet hodin, které trávíte sezením, snížíte i bolesti vašich zad. Významně.

Zvýšíte si hladinu energie
a snížíte únavu

Dlouhodobá práce na počítači může být únavná a krátkodobé sezení umožní vašemu tělu, aby se zregenerovalo od stresu. Avšak po 30 minutách sezení se váš krevní průtok zpomalí, v důsledku čehož se sníží množství kyslíku, které se dostane do vašeho krevního oběhu a do mozku. Řešení je jednoduché. Střídavě seďte a stůjte během vašeho celého pracovního dne.

Změnou polohy zvýšíte energii, zrychlíte metabolismus a snížíte únavu. Postavte se. Posaďte se. Opakujte to. ActiveDesk vám s tím pomůže. Pouhým stisknutím tlačítka můžete nastavit polohu stolu na vámi požadovanou výšku.

Viz nabídku výškově nastavitelných stolů


Zobrazit produkty